AVIZO ekologiški probiotiniai raugai

Avižos – „visų grūdų motina”. Raugintos arba fermentuotos avižos labai naudingos mūsų organizmui, taip pat tai yra puiki terpė naudingiems mikroorganizmams daugintis. Rūgšti aplinka labai nepalanki patogeninėms bakterijoms, todėl avižų raugas pirmiausia yra rūgštus. AVIZO raugai išsiskiria tuo, kad jie turi papildomų skaidulų (prebiotikų), yra ganėtinai tiršti, suplakus butelį ant sienelių lieka raugo likučiai. Dėl šios savybės, skiesti su vandeniu nerekomenduojame! Mėgstantiems įvairovę, siūlome išbandyti raugus su šaltalankiais ar svarainiais, kurie praturtina raugus savyje esančiais vitaminais. Gurmanams siūlome išbandyti grikių, ryžių ar medaus raugus.

AVIZO sudėtyje gausu gyvų gerųjų bakterijų bei skaidulų. Vartodami AVIZO nesunkiai jas įsisavinsite.

Raugintos avižos turi savitą išreikštą aromatą. Tiems, kam jis nepriimtinas, galime pasiūlyti kitų grūdinių kultūrų arba medaus raugus.

Kaip vartoti raugą? Patarimai:

Naudokite kasdien! AVIZO probiotinis raugas nėra vaistas, ar maisto papildas, todėl vartojimo gairės pateikiamos tik rekomendacinio pobūdžio. Gerkite neskiestą, dažnai ir po nedaug. Jei norite, maišykite su sultimis, tačiau svarbu, kad turinys būtų tirštas.

Praturtinkite savo kasdienį maistą, įpildami AVIZO raugo. Jūsų maistas, taps prisotintas gerosiomis gyvomis bakterijomis. Jei nepageidaujate maišyti, išgerkite šiek tiek AVIZO prieš maistą, o likutį – baigus valgyti. Kiekvienas gali pasirinkti vartojimo būdą pagal skonį.

Kuo skiriasi koncentruotas raugas nuo probiotinių gėrimų?

Taigi šių produktų pagrindinis skirtumas yra fermentacijos būdas, o ne bakterijų kiekis. Gėrimai, fermentuoti kartu su ekologiškomis sultimis neturi ilgo galiojimo, tačiau yra malonaus skonio, tuo tarpu raugai primena senolių gamintą avižų kisielių ar airaną, bet nebijo temperatūros skirtumų ir jų galiojimo laikas kelis kartus ilgesnis.